Köszi, Vidi: Így néz ki egy maradéktalanul sikerült gála

2020. május 21. csütörtök 10:26

A MOL Fehérvár eFoci Gálája minden szempontból remekül sikerült: sok pénzt gyűjtöttünk a Máltai Szeretetszolgálatnak, és úgy néz ki, a játékosok és a nézők is élvezték a versenyt.

Kár, hogy rojtosra mantrázták a “maradéktalanul sikerült” szerkezetet a közhelyekben töretlenül hívők, mert így egy kicsit veszített jelentése eredeti erejéből. Márpedig mi most kifejezetten nyomatékosítási szándékkal szeretnénk jelezni, hogy a MOL Fehérvár eFoci Gálája minden szempontból remekül sikerült.

Kezdjük a legfontosabbal: a fehérváriak nagylelkű felajánlásának, illetve a játékban résztvevők gólvágó kedvének köszönhetően a jótékonysági eFoci Gálán nem kevesebb, mint másfél millió forint folyt be a Máltai Szeretetszolgálatnak szánt nyereményalappa.

Másfélmilliót fociztak össze a MOL Fehérvár eFoci Gáláján

"Amikor minden leáll, mi rákapcsolunk" - ez volt a MOL egyik szlogenje, miután a karanténhelyzetre való tekintettel létrehozták a MOL Care oldalt. Magyarország legnagyobb vállalata több akcióval is a vírus elleni küzdelmet, a közegészségügyi dolgozókat segítette, és erre buzdította az általa szponzorált sportolókat, illetve a sportcsapatokat is.

Emellett maga az aktivitás is abszolút elérte a célját, hiszen a jótékonysági kezdeményezés mellett a klub fontos célja volt, hogy ne csak saját játékosait mozgassa ki egy kicsit a karantén okozta melankóliából, hanem a szurkolóit is játékba hívja. A jó hangulatú mérkőzésekhez a házigazda-kommentátor Nessaj is hozzátette a magáét: a Youtuber sztár nemcsak hangulatfelelős volt, de a gólokat (és velük a 15 ezer forintokat) is szorgosan gyűjtögette a nyereményalapba.

Lássuk a számokat

Gyorsan kiderült, hogy azok is rákattantak a versenyre, akik nem is akartak a MOL Fehérvár játékosaival FIFA-zni, sőt a kommentek alapján sok olyan szurkoló is nézte az eFoci Gálát, aki nem is a Vidinek szurkol. Már a nyitónap sokat elárult a kezdeményezés várható nézettségéről, hiszen Hangya Szilveszter (egyébként is parádés) játéka aznap a legnépszerűbb élő stream volt Magyarországon.

Nessaj csatornájával együtt csaknem 700 ezres elérést produkált a négy játéknap (legyünk pontosak: 682,529), a stream megtekintések száma pedig összesen 31,354 volt. A közösségi csatornákon kiváltott több, mint 17 ezer aktivitás is azt mutatja, hogy nemcsak a játékosok, a szurkolók is élvezték a MOL Fehérvár jótékonysági játékát.

Egy szóval: jót játszottunk, jól szórakoztunk, sok pénzt hoztunk össze a Máltai Szeretetszolgálatnak, és úgy láttuk, a nézők is élvezték a dolgot. Na, ezért kár, hogy nem annyira kifejező a “maradéktalanul sikerült” kifejezés.